marți, 24 noiembrie 2015

Tristetea vis fericirea

    O zi incepe cu rasaritul si se sfarseste cu apusul. Iar timpul dintre aceste doua fenomene este ziua, pe care fiecare din noi o parcurgem diferit. Nu am inventat nimic nou. Insa ce vreau sa zic e ca astazi m-am trezit cu totul altfel, neobisnuit. O persoana iubita nu aveam alaturi. Nu aveam cui sa-i spun buna dimineata, si totusi i-am spus-o in voce tare cu speranta ca va auzi si ea acesta lipsa launtrica.
     M-a pus pe ginduri ceea ce fac zi de zi, ce fac alti oameni ca si mine. Si e interesant acel moment, cand multi fac acelasi lucru in fiecare zi fara sa-si dea seama. Se trezesc, se imbraca, maninca si ies in lume. Care la munca, care pe alte treburi, unii chiar pur si simplu sa savureze dimineata. Un proces normal de viata. Dar ceva nu ajunge in tot acest ciclu. Dupa parerea mea noi ne-am transformat in niste roboti vii. Care au o programa scrisa de cineva sau chiar de ei insusi.Oare e simplu de a schimba ceva si de a face o zi mai deosebita pentru noi? Cineva si-a pus aceasta intrebare vreodata ? Cred totusi ca nimeni sau un procent foarte mic.
    De ce in loc sa ne trezim si sa ne ducem la baie deodata, sa nu ne cuprindem iubita(ul) si sa savuram 5 minute cu ea(el), sa ne spunem buna dimineata sau sa ne giugiulim un pic pentru a face dimineata mai frumoasa? De ce iesind din casa sa nu ne luam in brate unul pe altul si sa ne spunem ca ne este dor deja? De ce cind mergem la munca sau in alta parte sa nu daruim un zimbet celor pe care ii intilnim? Sa ne facem singurei ziua mai superba, mai placuta. Dar majoritatea uita de aceste mici placeri si merg somnorosi cu fata grea de somn la baie, pot chiar arunca o fraza urita in adresa celor ce traiesc cu ei, fiindca asa s-au trezit, nu cu acel picior, asta de obicei e motivarea. Cind merg pe strada se gindesc la fel de fel de fleacuri cu o fata inacrita si plina de ura, in loc de un zimbet pur. Cei din intimpinare vad aceste emotii urite, si ca un virus se molipsesc si ei, astfel inmultind acest negativ mai tare si mai tare. Cit e de simplu sa zimbim, sa avem un gind pozitiv, o fata fericita. Astfel si noi suntem mai fericiti si transmitem si altora aura noastra calda. Daca tot ce facem noi e un bumerang inseamna ca si noua ni se va intoarce ceea ce emanam. Daca o sa transmiti pozitivitate, dragoste si fericire, toata ziua asta vei si primi.
      Asa am facut eu azi dimineata, am iesit cu zimbet din casa, chiar de in suflet mi-i trist, nu m-am gindit la mine dar la cei ce ma inconjoara, am pus in cap doar ginduri pozitive, stiind ca aceasta voi primi la randul meu. Si cit e de simplu sa faci acest lucru, sa stiti ca ma simt mai bine undeva in suflet. Inteleg ca schimbarea asta ma face mai bun si ma ridica pe o treapta mai sus.
     Intr-un final am inteles ca viata noastra depinde de noi si nu de ceea ce se intimpla in jur, si précis nu de acel om, care merge suparat pe strada. Vreau sa va spun un lucru, cand iesiti din casa, opriti-va la oglinda uitati-va la voi cu zimbet, stergeti toate gindurile negative din cap si introduce-ti ceva bun, pozitiv, poate si un cintec vesel, daca nu va vine vreo ideea mai ingenioasa la moment. Sa vedeti ce zi superba o sa aveti, rezultatele sunt uluitoare. Din acel moment o sa uitati de toate cele rele si o sa va programati numai la bine.
     Iubiti-va oamenii, langa care va treziti dimineata, respectati-va reciproc si ve-ti fi cu adevarat fericiti. Plini de viata. Succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu